Tellur, brandul de accesorii lansat în 2016 de ABN Systems, unul dintre cei mai mari distribuitori de accesorii telecom şi entertainment, precum şi produse pentru activităţi de call-center din România, şi-a dublat ponderea în cifra de afaceri a companiei în prima jumătate a anului, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, mizând pe calitatea superioară a produselor şi o reţea excelentă de parteneri de retail.
Prtofoliul cuprinde peste 1.000 de produse în portofoliu, grupate în principalele categorii: huse şi carcase de telefoane, protecţii din sticlă pentru telefoane, cabluri, baterii externe, cabluri de date, sisteme „hands free”, carduri de memorie, căşti Bluetooth, boxe Bluetooth, cabluri de date, suporţi pentru maşină, selfie-stick, încărcătoare.
„Tellur este declaraţia noastră de creativitate pe o piaţă ce se caracterizează prin anonimitate. Avem produse la o calitate ireproşabilă, concepute ţinând cont de exigenţele consumatorilor români şi cu care am început deja să defilăm, dacă se poate spune astfel, în Europa, cu succes. Brandul Tellur este prezent deja, prin parteneri de retail, în 11 ţări din Europa şi în Africa de Sud”, spune Bogdan Nedelea, fondatorul şi directorul general al companiei.
Produsele Tellur sunt perfect adaptate nevoilor consumatorului actual, punând accent atât pe inovaţie în dezvoltare şi design, cât şi pe fiabilitatate.
Sursa articol: www.capital.ro
Add comment