Fie ca vorbim despre antivirusi, haine sau accesorii, toate pot fi vandute online. Ce ai zice daca ti-am spune ca poti sa iti comercializezi produsele chiar pe pagina de Facebook? Iar cum aproape trei milioane de romani au deja cont pe aceasta retea sociala, succesul este cu atat mai probabil.
Daca in strainatate, moda magazinelor online direct de pe pagina de Facebook (asa numitele fShop-uri) este deja o obisnuinta, la noi, ea este abia la inceput. Pana acum sunt cateva firme care testeaza piata online autohtona.
De exemplu, producatorul de antivirusi Kaspersky si-a lansat in decembrie magazinul online direct pe Facebook.
Avantajul fata de un magazin unde isi vand produsele? Exista perioade sau campanii in care produsele comercializate aici au preturi promotionale. „fShop completeaza pagina noastra de Facebook KasperskyRO, oferind fanilor posibilitatea de a achizitiona o suita de securitate direct de aici, fara a mai fi nevoiti sa paraseasca pagina pentru a intra pe un magazin online”, spune Teodor Cimpoesu, managing director Kaspersky Lab Romania si Bulgaria.
Acest lucru inseamna ca o parte dintre clienti poti fi fidelizati cu aceste reduceri de preturi.
Comertul electronic pe val
In plus, aproape trei milioane de romani au deja un cont pe Facebook, lucru ce sporeste succesul unei astfel de afaceri.
„Facebook este mai potrivit pentru promovarea sau comertul cu anumite produse, si nu cu toate tipurile de produse sau servicii. Cu cat sunt mai exotice, mai interesante se vor vinde mai bine prin acest nou mediu”, spune Liviu Taloi, consultant in ecommerce.
Chiar si asa, in Romania, acest tip de serviciu mai are pana sa devina utilizat la scara larga.
sursa: incont.ro
Add comment