Sunt mamici care doresc sa isi infiinteze o afacere, in arcicolul care urmeaza aveti cateva idei de afaceri pentru mamicile care doresc o afacere:
1. Fiului lui Debby Glickman îi era frică de întuneric, şi fiecare mers la culcare era un chin pentru Debby. Cunoscînd proprietăţile cu efect de calmare a lavandei, Debby a decis să procure un spray, pentru a-l folosi înainte de somn.
Dar a constatat că asemenea spray-uri destinate copiilor, nu există. Debby a decis să rezolve situaţia. Ea nu doar a lansat un produs pentru împrospătarea aerului. Folosind puţină imaginaţie a reuşit să transforme acest produs banal în sine într-un produs unic, lansînd gama „Spray-urile împotriva fobiilor copiilor” bazate pe personaje din poveşti.
În această linie originală este prezent „spray-ul super-erou” şi „spray-ul Taberelor fericite” (copiilor ce duc dorul casei la Tabără).
În prezent, mama antreprenoare Debby Glickman lucrează asupra ideii unui nou produs – carţi pentru copii, subiectul cărora îl constituie aceleaşi spray-uri.
2. Iar o mamică din Canada a vazut o posibilitate pentru afaceri în cunoscuta problemă pentru toţi părinţii – etichetarea hainelor personale a copiilor. Pînă nu demult părinţii foloseau în acest scop un marker persistent, care avea un dezavantaj esenţial – deteriora hainele.
Laura Porreca a inventat o simplă (astazi evidentă) modalitate de a rezolva această problemă a şcolarilor – autocolante pentru etichetarea hainelor copiilor, care uşor şi repede se aplică pe orice haină, începînd de la rechizite şcolare şi terminînd cu îmbrăcămintea şi încălţămintea copilului.
3. Sau alt exemplu – cu o soluţionare la fel de simplă a problemei. De această dată – problema genunchilor răniţi a copiilor hiperactivi. În timp ce farmaceuticii dezvoltă cele mai originale şi atragătoare plasturi, mama fetiţei de 5 ani, Wendy Feller a rezolvat acestă problemă în mod radical – creînd jambiere dintr-un material rezistent.
4. Mama din următorul nostru exemplu, datorită creaţiei sale a obţinut deja 5 milioane de dolari în cîţiva ani. Primul milion l-a cîştigat în primul an de muncă. Credeţi că a fost ceva inovaţional? Cu siguranţă nu – banalele şerveţele de nas. Acestea au fost îmbibate cu o soluţie salinică specială, ce le-au făcut să devină o măsură de igienă şi tratare. Aceste şerveţele de nas conţin sare, extract de romaniţă, aloe, vitamina E, hipoalergenice, au o aromă plăcută de struguri, mentă sau mentol şi corespunde oricărei vîrste.
5. Dar următoarea mămică din vizorul nostru regreta că în perioada de graviditate nu avea nici un tatuaj (se pare că şi astfel sunt).
Cînd Laura era însarcinată, s-a gîndit la ideea de a deschide un boutique pentru vînzarea tatuajelor. Atunci nu găsise pe piaţă un tatuaj, care ar fi inofensiv pentru sarcină şi a decis să le producă personal.
Toate tatuajele sunt desenate manual de Laura cu vopsele naturale, deaceea sunt absolut sigure pentru sanatate. Se îndepărteză cu uşurinţă cu ulei pentru copii şi persistă pîna la 7 zile.
6. Urmatoarea idee, dupa părerea mea, are o perspectivă considerabil mai mare. Două mamici care s-au împrietenit prin pasiunea comună pentru sport au oferit o rază de speranţă celor care nu manifestă un interes deosebit faţă de sport, şi apelează la el exclusiv ca la o modalitate rapidă de a-şi modela formele.
Mamicile au elaborat cîteva programe fitness unice, care au ca obiectiv scăderea efectivă a greutăţii corpului în termen restrîns. Cea mai populară din ele a devenit programul de 10 zile pentru slăbit după sărbători. Un alt program fitness „Corporate-Fit Challenge”, a fost conceput exclusiv pentru exerciţii la birou. Smith şi Pilarcy vizitează birourile şi propun personalului antrenamente eficiente chiar la locul de muncă.
7. Înca o idee stralucită i-a venit Jeanei Francis, remarcată nu doar prin pasiunea pentru cumpărături, ci şi prin căile de acces avantajoase pe care le-a descoperit. Aşteptarea unui copil este o perioadă de cheltuieli considerabile, nu doar pentru hăinuţele noului-nascut ci şi pentru noua garderobă a mămicilor. Dornică de a uşura sarcina viitoarelor mame, a creat un magazin on-line BabySteals, unde se vînd mărfuri pentru nou-născuţi şi mămici la mari reduceri.
Avantajul acestui magazin on-line constă în faptul că se deschide la ora 9 în fiecare zi lucratoare şi se afişează pentru vînzare un singur produs. Vînzarea durează pîna cînd nu se cumpară toate unităţile. Din spusele Jeanei, aceasta are loc foarte rapid, în termen de o ora. După părerea mea – o abordare creativă a afacerii.
8. Iar în încheierea revizuirii de astazi, cea mai genială şi simplă idee: nasturele universal, inventat de mama a trei copii, Danna Conti.
De la începutul afacerii sale în octombrie 2008, vînzarile au crescut cu 3705%. A devenit eroina celor mai populare emisiuni şi acordă activ interviuri revistelor de moda. Prin ce este atît de unic nasturele?
Succesul nasturelui detaşabil Instant Button constă în faptul că nu necesită cusut, se fixeaza uşor de pantaloni, mărind sau micşorînd astfel mărimea şi reprezintă o alternativă pentru nasturii banali şi nesiguri.
sursa: Economie.md
Add comment