Din 5 dolari la 50 de milioane, intr-un an si jumatate

de-la-5-dolari-la-50-milioane-dolari-in-doar-un-an-si-jumatate-cum-a-reusit-performanta-un-mic-site-cu_1_size9Un site de vanzari a reusit performanta de a-si creste vanzarile de 10 milioane de ori in doar un an si jumatate de la infiintare. Minunea a reusit-o un tanar din Ohio, Statele Unite, dupa ce afacerea sa a fost cumparata de o platforma cunoscuta cu produse vestimentare adresate non-conformistilor, scrie Business Insider. De la 5 dolari, JackThreads a inceput sa obtina incasari de 50 milioane de dolari.

Cand Thrillist a achizitionat site-ul JackThreads, a inceput sa genereze venituri anuale de 5 milioane de dolari. JackThreads a ajuns astazi sa incaseze nici mai mult nici mai putin de 50 milioane de dolari.

Ben Lerer, co-fondatorul Thrillist, le-a marturisit jurnalistilor de la Business Insider ca afacerea pe care a preluat-o genereaza intr-o zi mai mult decat genera „compania-mama” intr-o luna intreaga in 2010.

Jason Ross a absolvit Facultatea de Finante in statul Ohio in 2003, dupa care si-a luat putin timp liber pentru a cauta oportunitati de afaceri, dar voia ceva de care sa fie pasionat. A pus astfel pe picioare un magazin de reduceri care vindea imbracaminte nonconformista. S-a interesat de brandurile care care vindeau marfa la preturi scazute.
Jason Ross a observat repede ca brandurile internationale nu au lichidari de stoc pentru piesele de vestimentatie masculina, asa cum au pentru produsele destinate femeilor. Dupa ce a studiat modelul de lucru a companiei Vente Privee din Europa, Ross si-a contactat telefonic furnizori din Columbus, Ohio. Asta se intampla in 2006.

Si-a petrecut urmatorii doi ani si jumatate in Ohio, incercand sa isi dea seama de ce afacerea sa nu functiona, cum sa procedeze pentru a determina pe cineva sa lucreze cu el si cum sa construiasca o platforma de comert online. A vizitat expozitii cu vanzare, s-a intalnit cu reprezentanti ai brandurilor internationale, a mers in New York si si-a facut relatii printre furnizori. In timpul zilei colabora cu un dezvoltator local in Columbus, iar noaptea lucra intr-un bar pentru unchiul lui.

Ross a trebuit sa gaseasca o modalitate rapida prin care sa-si creasca businessul, astfel incat sa nu fie scos de pe piata de competitori. Pentru ca nu avea suficienti bani pentru un buget de marketing, pentru primele douasprezece luni a cautat telefonic cat mai multe comunitati online cu audienta masculina.

A incerca apoi sa obtina acceptul publicatiilor de a scrie despre afacerea lui. Acetsta a fost si momentul cand a vazut beneficiul de a avea propriul brand, in fata publicului lui.

Sursa: incont.ro

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *