Munca de la distanță este în creștere și este important pentru companii să existe politici formale de lucru la fel ca și în cazul unui birou tradițional. Cu toate acestea, administrarea unui birou față de munca de la distanță este complet diferită și ar trebui să se acorde o atenție specială atunci când vine vorba de politici.
Deși lucruri precum comunicarea în echipă și productivitatea sunt obiectivele cheie pentru orice afacere, cum să le încurajăm și să le facilităm în mod corespunzător când munca se desfășoară la distanță poate să nu pară atât de simplu. Iată sfaturile pe care toți liderii ar trebui să le pună în aplicare.
Definiți ce înseamnă receptivitate în muncă
Slack, e-mail, mesagerie – toate sunt modalități prin care poți distrage o echipă care muncește de la distanță. Este important să definiți la nivelul companiei ce așteptări sunt în jurul receptivității. Acest lucru este incredibil de important cu o echipă de la distanță, iar aceste „reguli” ar trebui definite pentru toată lumea și comunicate echipei în avans, scrie Forbes.
Pune într-un cadru clar comunicarea bidirecțională
Faceți din comunicare o prioritate pentru întreaga echipă făcând-o parte a recenziilor de performanță. Încurajați toți angajații care poate sunt încă la birouri să includă lucrătorii la distanță nu numai în discuții formale, ci și relaxate și sociale. Cei de la sedii mai fac pauze și interacționează cu colegii lor, iar lucrătorii la distanță ar trebui încurajați să facă același lucru.
Ajutați angajații să se simtă în siguranță
Oamenii sunt conectați să se îndrepte spre plăcere sau să se îndepărteze de durere. Dacă angajații percep că există o amenințare asociată cu lucrul de la distanță, vor ezita să profite de opțiuni de lucru flexibile. Pentru a-i ajuta să se simtă în siguranță, în special în perioadele de schimbare sau incertitudine, specificați în politica firmei că persoanele care lucrează de la distanță nu vor avea un risc mai mare de disponibilizare.
Insistați ca întâlnirile să aibă loc cu camerele video deschise
Insistați să mențineți camerele pornite pentru întâlniri la distanță. Crește implicarea, creează conexiune și favorizează relațiile. Când camerele sunt oprite, oamenii își permit să se distragă și să participe la alte lucruri în timp ce sunt într-un apel. A avea camerele de luat vederi pornite înseamnă că trebuie să fie mai concentrați și să fie prezenți la apel. Încă se pot distrage, dar pot fi chemați și pentru că îi puteți vedea. Camerele de luat vederi fac o mare diferență.
Conturați clar standardele de productivitate
Pentru unii angajatori, evidențierea așteptărilor de performanță ca parte a unei politici formale de lucru la distanță poate contribui la asigurarea productivității. De exemplu, în rolurile de servicii pentru clienți, o politică poate ajuta la comunicarea dorinței conducerii pentru toți angajații de a efectua un anumit număr de apeluri pe oră sau zi. Această abordare poate ajuta la asigurarea așteptărilor clare ale companiei, precum și la promovarea responsabilității și a productivității.
Add comment