Brandul Apple valoreaza 153 de miliarde de dolari, aproape jumatate din capitalizarea de pe piata a companiei, arata studiul BrandZ, realizat de agentia de cercetare de marketing Millward Brown.
Atentia Apple pentru detalii si prezenta gadgeturilor acesteia an mediul corporatist au permis companiei sa se detaseze de ceilalti producatori de electronice, a afirmat Peter Walshe, director la Millward Brown.
Dintre primele zece branduri din clasament, sase apartin unor companii de tehnologie sau telecom. Astfel, alaturi Apple si Google, an top sunt prezente IBM, pe locul trei, Microsoft, pe pozitia a cincea, iar pe locul sapte AT&T. China Mobile ocupa locul noua.
Brandului McDonald’s i-a revenit pozitia a patra, an crestere cu doua trepte. Coca-Cola si Marlboro au coborat cate un loc, pe pozitiile sase si opt. General Electric ocupa pe locul zece.
Facebook a intrat an top 100 la pozitia 35, cu o valoare a brandului de 19,1 miliarde de dolari. Totodata, Toyota si-a recuperat titlul de cel mai valoros brand auto, ansa studiul a fost realizat anainte de cutremurul care a lovit an martie Japonia si a afectat activitatea furnizorilor de piese.
2 comments
produse naturiste
cred ca Google va reveni curand pe prima pozitie…ceea ce face Apple poate fi copiat, ceea ce face Google, nu.
(-_-)Author
cred ca dupa ce a aparut si google music, isi revin incet incet.